Bara klag, i stort sätt i alla fall.

Oj, två dagar och 20 timmar sen jag bloggade sist.
Och det känns som om jag alltid börjar med "Förlåt folket, jag har icke bloggat på länge *buga sig ner som en krökt zebra*"
Nej men ärligt talat är det ju såhär att för två dagar och 20 timmar sedan var det fortfarande helg, därför hade jag ett liv att blogga om.
Men inte längre, för nu är det skola skola skola skola skola och ännu mer bajs skola.
Liksom vi slutar halv fyra varje dag och kommer hem fyra + att dom ger oss 3 triljoner läxor, NÄR I HELA FRIDEN SKA VI GÖRA DOM? Ja det förståss om datorn inte fanns skulle dom vara gjorda redan första dagen.
Men nu är det såhär att den finns. MIN MATTE LÄRARE ÄR T.O.M DATOR NÖRD, han borde fatta även om det är han som ger oss 2 triljoner av dom 3 triljoner läxorna.
Just nu besöker U2 mina älskade dator högtalare.
Och ja faktiskt så har jag inga läxor nu, så mitt utbrott var onödigt.
Men vi brukar få, fast det förståss det är snart jullov och om det snart är jul lov är det såhär att jag drar till Thailand snart också, OCH DÅ BLIR DET EN MASSA UPPDATERING!
Vet ni varför?
Jo för att jag kommer bli enstöring där nere, alltså jag ska gå i skolan i thailand och sen när jag blir enstöring så kan jag ju sitta vid datorn hela dagarna med BARA min blogg för den är den enda som lever vill säga för alla andra sover när jag är uppe och trallar.
Så jävla irriterande, så när jag har slutat skolan på fredagar går dom morgon pigga upp -.-
Jag får antagligen skaffa mig några som kan underhålla mig där nere.
Aja, det här blir trevligt att läsa för mina läsare HAHA om jag har några.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0