EN STOR BLÅ BÅT

Jag glömde bort att jag hade en blogg, förlåt.
Men jag har faktiskt flugit till Thailand, det var en hemsk resa med stort H och varför inte stora bokstäver i hela ordet.
Jo först satt jag på ett plan i 10 timmar och kunde inte titta på Greys bara för att jag hade glömt att ladda datorn (SMARTIS) och sen när vi gick av planet i Bangkok så skulle vi sen vidare till Krabi och då stod det på en skylt såhär "Krabi 2 km" så då fick vi gå två km (tur att det var roliga rullband på golvet) och sen fick vi ställa oss i en nedrans kö och precis när vi hade gått igenom kön och skulle få tillstånd att komma in i landet så svimmar jag, jag kände att jag började på illa och sen så började jag höra konstigt och sen konstigt och sen så svartnade det för ögonen och mina ben bara pangeliskrachelimongo.

och nu ska jag ta och.....bada.

Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0