En lista.

1. Vad heter du?
Emma.

2. Vad kallas du?
Mitt förnamn samt Emmsi,Emmis,Ems och lite sånna namn.

3. Vad vill du bli kallad?
Emma går bra.

4. Födelsedatum?
Plutt.

5. Stjärntecken?
Skytt.

6. Vart bor du?
30 min utanför Västerås.

7. Vad har du för mobil?
Min hatade bajsbruna W890i som stänger av sig själv hela dagarna.

8. Har du en egen dator?
Egen och egen. Vi delar väl allihopa, även om det är jag som sitter här mest.

9. Vem är din/dina bästisar?
Det du.

10. Har du något husdjur?

Katt. Som är matnarkoman.

11. Vad ska du göra i sommar?
Sommar? Tills dess är det lång tid, men ja, det blir väll åka till fårlandet, gärna till Grekland och shoppa ihjäl mig.

12. Favoritfärg?
Vit.

13. Turnummer?
Sju.

14. Vad älskar du mest?
Personer.

15. Intressen?
Finns det väl någon man skulle kunna kalla. Jag gillar att umgås.

16. Namnsdag?
Louise i augusti och Emma den 23 december.

17. Vad skulle du vilja heta?
Faktiskt ingenaning.

18. Vad heter du på din msn just nu?
emmaemma. 100405.

19. Beskriv ditt hår.
Blondt.

20. Har du några piercingar/tatueringar?
Båda öronen.

21. Vart skulle du bo om du fick välja?

USA eller Berlin.

22. Vad har du gjort idag?
Ingenting vettigt.

23. Vad ska du göra imorron?
Gå till skolan.

24. Hur mår du just nu?
Faktiskt ganska bra.

25. Har du några syskon?
Lillasyster!

26. Äter du ofta godis?
Ja.

27. Vad är det finaste som finns?

Det finaste? Musik.

28. Vilken är din favoritdryck?
Cola.

29. Vilket är ditt favorit tv-program?
Greys Anatomy och O.C om det fortfarande går haha, tittar alltid på mina boxar.

30. Vem är din förebild?
Förebild, det vet jag inte.

31. Har du några komplex?
Nej verkligen inte, vad fick du det ifrån?
Ironi heter det.

32. Saknar du någon just nu?

Ja.

33. När flyttade du senast?
År 2000 Haha, Då var jag liten.

34. Äter du grönsaker varje dag?
Verkligen inte.

35. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig?
Vad är normalt?

36. Hur lång är du?
162,5 kortis.

37. Vad gör du om dagarna?
Överlever skolan.

38. Har du skärt dig nån gång?
Nej du.

39. Tycker du om salt?
Jag älskar salt.

40. Vad tänker du när du ser din spegelbild?
Ditt hår är för mörkt.

41. Ät en banan!
Ja visst.

42. Vad ska du göra sen?
Titta på Greys Anatomy.

43. Är du inne på msn nu?
Nej. Orkar inte prata med någon just nu.

44. Är Rob söt?
Pattinson? Söt är verkligen inte rätt ord, men han ser väll okidoki ut.

45. Hemmakväll eller fest?
Hemmakväll. Det är mysigare.

46. Ditt nordiska favoritland?
Sverige.

47. Vem shoppar du helst med?
Med mig själv, då är det ingen som håller på att ropa, "DEN HÄR VA SNYGG" "DEN SKULLE DU PASSA I"

48. Hur vill du dö?
Vet inte.

49. Hur ofta sitter du vid datorn?
Varje dag.

50. Går du i kyrkan varje söndag?
Nej haha.

51. Är Britney en bra mamma?
I Skvallertidningar överdriver dom till 99.9%

52. Är du beroende av nånting?
Datorn.

53. Vad tycker du om att helen sjöholm har legat på sverige toppen i över tre år?
JAG BRYR MIG INTE, och försten har jag absolut no ideá vilken helen sjöholm är och vad sverige toppen är för något igentligen.

54. Favoritförfattare?
Jag är inte den som brukar läsa.

55. Vad vill du bli när du blir stor?
Någonting inom mode, jag själv är absolut inte haj på mode, men det verkar vara sjukt kul att jobba med det.

56. Favoritmodeexpert olivia eller sofia båda från aftonbladet?
Huh? O c h d ä r s å g n i h u r h a j j a g v a r p å d e t .

57. Senaste biofilm du såg?
This is it.

58. Skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner?
Jag skulle nog prova någon gång, bara för att verkligen göra det xD

59. Är du rik eller fattig?
Just nu är jag fattig.

60. Vad tycker du om Beckham familjen?
-

61. Är du rädd för att dö?

Inte speciellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0