Systematic.

Hej och Hå.

Idag var det meningen att jag skulle ta svinis, men vet ni vad jag gjorde?
Kom hem o sprutad, ack.
Men sådant är livet.

Nu sitter jag och lyssnar på musik och borde plugga, har nyss fått klargjort för mig va det "Geologiska kretsloppet" är för något, så nu vet jag vad det är för något men kan inte förklara vad det är, får försöka imorgon på provet.
Sen måste jag sätta mig och läsa femtioelvamiljoner sidor i So boken, fyfan.
Orkar inte nu, fast vi har prov imorgon så JAJA.

Äh nog med prov så jävla tråkigt att lyssna på.


Kommentarer
Postat av: Sabina

gick det bra på provet? :)



Puss o Kram

2009-11-20 @ 00:40:06
URL: http://sabinazander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0