TIDSFÖRDRIV!

Hej och hå nu ska jag gå på tå.
Hå och hej då säger jag nej.

Det får bli min hälsnings fras idag, yesyes nu sitter jag med min Mammas jobb dator, I don't know why men den låg liksom bara neranför soffan så då kunde jag bara ta upp den där ifrån och sen ja fälla upp den.
Och det här inlägget blir bara tidsfördriv, jag har nyss setat och tittat på Wallander och nu har jag äckligt tråkigt och känner mig lite snurrig, alltså resultatet för ikväll blir alltså en snurrig docka med högklackade skor, jiiiho jag kommer rammla på festen, och sen har jag lite ont i huvud också, fast det kanske är synen får väll brillor inom en vecka, just kidding men ja, tidsfördriv som jag sa.


Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0