EH, ORD ÄR ÖVERFLÖDIGA

Hulda kommer snart. I zinkkkkk. Vi ska titta på Karlson på taket, ok det ska vi inte det där bara flög ur mig (eller mina händer?) Vad händer? Vad fötter? Ute i stora vida världen (säger man så?) Hattfnatt (?) ok nu ska jag ta och skriva någonting vettigt (som inte kommer gå, det kommer spåra ur nu eller senare). Detta inlägg fick många parenteser (jag gillar parenteser) fast jag vet inte riktigt hur man stavar till det (kollade på google, jag stavade rätt) Okej nu ska jag sluta skriva både oseriösa och onödiga och ointressanta texter, med andra ord överdflödiga och ofängslande texter (ehh synonymer.se) (ska fan börja andvända sådana här ord som är lite roliga, istället för ointressant ska jag skriva ofängslande ehhh jag är knäpp och patetisk med andra ord rubbad och svulstig (ehhh blev det rätt?) OKEJ NU SKA JAG SLUTA, tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0