just wanna be with you

Kan bikta mig i bloggen. Jag är totalt förälskad i låten "Just wanna be with you" i High school musical 3 och älskar alla filmerna hehehehehehehehehhehe och lite till. Har varit crazy fan i HSM i två och ett halvt års tid. Från nio till elva och ett halvt (inte för att jag räknar men typ, hahaha och jävlar vad konstigt det blev när man skrev elva och etalft haha som man säger). Fick lust att titta på dom, känna nostalgin flöda i ådrorna (HAHAHA DÖR, bara jag som dör eftersom jag är patetisk) Det är nog bara Moa som roas av dom här slags inläggen (dom inläggen som jag bara skriver, får ingen mening med dom) Som inlägg med femtioelva rubriker. Nu ska jag sluta. TJING


(hehe och every day får vi inte glömma, fän att det inte finns thf smileysar här)


Kommentarer
Postat av: Justinfanny

Keep up the good work.

2011-01-28 @ 08:56:24
URL: http://justinfanny.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0