save me with your love tonight

Tumblr_l7v0pwgz6c1qaojmto1_500_large




Tumblr_l5reypdfns1qbb82so1_500_large

JUST nu, vill jag dränka mig i bajs. Skolan är så jobbig att jag vill dö. Eller nej. Skolan är inte jobbig. Den är tråkig och ful och äcklig och....ja. Vill springa till New York och leva livet, skita i skolan. GE MIG ETT JOBB UTAN UTBILDNING. Nej tyvär det går inte miss Emma. Nej för jag ska ha en utbildning, höga betyg. Men det går inte på min skola...för den gör så man blir deprimerad. Fula gula väggar, fult golv, äckliga skåp. Okej ska inte sitta och...beklaga mig (?) Min sign stämmer på thf "SAVE ME WITH YOUR LOVE TONIGHT" Snälla Tom kom och rädda mig med your love ikväll.........eller förevig (ha-ha-ha)

Ja, så kan det låta när jag är trött, bajsig och irriterad. BAJS. Förlåt folks för att ni läser detta. Puss på er. Ska skriva intressantare saker från och med imorgon.

NU BLEV JAG GLAD, tänkte på london. Vill åka dit (HAHHAHAH jag är patetisk)

Hehe och blev lite tvungen att ta lite bilder från weheart it (Fast inlägget däröver kan vi radera ur våra minnen, jag är glad som en fisk nu)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-09-03 @ 11:01:21
Postat av: S

ajhahahahahha Emma sötis!!Vsås och malta snart, woohoo :D <3

poss

2010-09-03 @ 11:02:05
URL: http://Bionicblah blah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0