UPDATE



Ni kan ju få en ytterst fin (inte alls) webcam bild på mig. Ser väldigt liten ut.

Förlåt, jag har inte bloggat på jättelänge. Vet faktiskt inte varför. Men igår hade jag mina girls här på tacokväll plus att det var maskerad haha. Malin var en fyldoliv (HAHA ni skulle sett henne, har bilder men har inte laddat in dom), Jag var Svampbob, Moa var en gammal tant och Mathilda var Arielkirurg (Ariel peruk och operations rock) .
Idag har jag varit och shoppat i örebro, hittade lite to my garderob. Men jag glömde nagellack och kalender (Good Job Emma)
Nu ska jag fortsätta med att vara nervös inför skolan som börjar imorgon. ÅTTAN, och det betyder BETYG. Vilket jag längtar efter........hm jag är knäpp.
Slänger pussar på alla läsare, poss på er!

Kommentarer
Postat av: Marylou

Puss på Dig!

2010-08-24 @ 23:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0