BARAPAPAPA ICH LIEBE ES

Blev sugen på en 88:an glass även fast jag inte tycker om det (har förövrigt inte ätit den heller, luktat på den har jag) Men jag ska in till Visby och lyssna på Mona Sahlin senare (LÄS: Mamma ska in och lyssna på Mona Sahlin och jag vill bara in till Visby) och då kan jag ta och köpa en, om det inte finns det vid stranden, kanske borde gå och kolla. Jag har förövrigt världens tryck i öronen och kan inte heller tryck ut jämna (ska det sitta ihop?) eftersom mina öron har svällt (alltså innuti)
Kämpar som ett as för att få ut mina öron, så ni vet.

Jag har sår under näsan för att jag snytit mig så mycket, trevligt.

SPANIEN VANN OCKSÅ, WOHOOOOOO VM FINAL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0