DETTA ÄR INTE EMMA SOM SKRIVER.

Nej det är Malin faktiskt. Emma gästblogga på min blogg så då fick jag gästblogga på hennes, kul va?
Nej inte så värst för Emma därför jag inte har någon fantasi just nu så jag vet absolut inte vad jag ska skriva, man får ju hoppas det ploppar upp något under tiden. HEHE. Nu började jag tänka på när jag sov hos Emma VARJE fredag förut, då kolla vi på idol 2008 och satt och hejade på Johan. xD

Vi är ganska lika Emma och Jag, båda älskar vi Tokio Hotel, okej nu lät jag som ett galet fjortisfan, som är besatt men nej så är det inte.

Jag saknar dig en massa Emma, ska du veta. men om två veckor kommer du hem. trevligt trevligt. Nej nu har jag inget mer att skriva. Det var en stor ära att få göra ett litet inlägg här. Hejjs  :)



Bara för att jag inte hade någon bild på oss, så tog jag en på pappa. IM NOT NORMAL, I KNOW. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0