BAJS I EN SKÄRT, NEJ MEN USCH

Någon mer som satt och nöp sig i armen som en gås igår??????????? Kunde inte skriva något inlägg igår eftersom jag var så hyper över Greys Anatomy haha. Igår var jag i alla fall tvungen att köpa del 2 också på kanal5.se, jag skulle aldrig klara mig tills på onsdag, hehehe har redan tittat på det 5 gånger, och spolat tillbaka och tittat på några scener 5 triljader gånger hehe. Fast man har bara avsnittet i 24 timmar, så mitt borde vara borta nu eftersom jag köpte det igår kväll typ 22.29, men det finns fortfarande kvar. Känner mig som en nörd.
Haha men nog med det, nu ska jag sova. God Natt!


och jag vet att stjärt är fel stavat haha


Kommentarer
Postat av: Susha

HAHAHAHHAHAHAHAHAHA EMMA, JAG AVLIDER AV DIN RUBRIK :D DU VET MOGEN SOM MAN ÄR? SÅ MÅSTE MAN JU SKRATTA! XD HAHAHAHA DU GJORDE MIN MORGON :D

2010-06-16 @ 07:24:14
URL: http://www.sashas.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0