AND AGAIN, I-M-S-O-S-O-R-R-Y

Jag tänkte uppdatera igår, men det blev inte så, så nu har jag inte skrivit någonting här på en vecka.
Men det är för att jag inte haft något internet, för att Pappa sa upp internet när vi åkte till Thailand och nu när han skulle ha tillbaka det tar det ju mellan 8-21 dagar att fixa internet och som tur va tog vi det som tog åtta dagar, annars hade jag aldrig klarat mig. Har inte ens gjort det heller, smög in på Moa och Mathildas dator faktiskt, och Malins. Idag börjar jag tjugo i elva, i think eller halv, no idea.
Och algrehns (stavnings) limousiner är faktiskt riktigt äckliga.
Idag ska jag dessutom till Aros fortet med asgarvslisa och company, nej men Lisa, Lois och Moatoa.

Hej och hå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0