CRAP

God Morgon, God Middag, God Kväll.
Finns det ingen lek som man springer runt och knackar på ryggen och säger det, haha?
Och jag har faktiskt nothing att säga, eller jag kan ju säga att jag nyss var i Saladan och köpte Raybands och Choklad. Eller att jag inte hittar någonting till min kära vänner att köpa här i Thailand, seriöst jag får hjärnsläpp (?) på saker man kan köpa.
JAG HOPPAS , så in åt helvete (ursäkta) att rödskjortorna sticker till någonstans låångt bort från MBK, för då kan jag köpa där, vilket jag planerade att göra.


Kommentarer
Postat av: Sanderlone

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2011-12-16 @ 08:58:05
URL: http://sanderlone.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0