NU VET NI LITE MER OM MIG

Min blogg är helt listfri.

 

51 frågor när du har tråkigt.

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? 

- Bruna ögon.
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? 

- Nej.
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? 

-  Toamoa/Boamoa/Mojja/Poppen, kärt barn har många namn.
4. Hur lång är du? 

- 165, kortis.
5. Vilken är den senaste filmen du sett? 

- Lite av Ronja Rövardotter , hela High School Musical (<3) och lite av Tsatsiki, jag har stasat på barnfilmer idag.
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: 

- Är du inne på msn? :*
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? 

- Ringa.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? 

- Gifta
9. När såg du senast din mamma? 

- Nyss
10. Icke godkänt i något ämne? 
- Nej, inte för jag har betyg.
11. Mvg i något? 

-  Har inte betyg än.
12. När vaknade du idag?

- Sommartid eller vintertid?
13. Vilken är din favoritplats? 

- det vet jag inte
14. Vilken plats föredrar du minst? 

- I en svinstia
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
- Mitt i city antagligen.
16. Hur stor är din säng?
- Jag har aldrig mätit den.
17. Vad sover du i?
- Stor t-shirt och trosor och ibland mjuka shorts.
18. Hur många kuddar har du i sängen?
- Två stora och tre normala.
19. Var har du bott/bor?
- På lite ställen.
20. Tycker du om kinamat? 

- Bara en rätt.
21. Tycker du om kaffe?
- Nej.
22. Vad dricker du helst till frukost?
- Juice.
23. Kan du spela poker?
- Japp!
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- Ja.
25. Vill du ha barn?
- Vet inte.
26. Kan du några andra språk än svenska?
- Ja
27. Har du någonsin åkt ambulans?
- Nej
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
- bassäng
29. Vad spenderar du helst pengar på?
- Helst kläder.
30. Är du cool?
- Ja
31. Kan du rulla med tungan?
- Ja
32. Vem är den roligaste människan du känner? 

- Moatoa.
33. Vad har du för ringsingnal?
- Ready set go.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- Ja det har jag.
35. Vad är närmast dig som är rött?
- En penna.
36. Kan du byta olja på bilen?
- Faktiskt inte.
37. Vilken var den senaste boken du läste?
- Kort Kjol.
38. Vem delade du senast säng med?
- Hmm, kommer inte ihåg.
39. Dansar du i bilen?
- Ja, jag buggar med Mathilda jämt där hahaha.
40. När var du i kyrkan senast?
- När det var Lucia med skolan tror jag.
41. Hur många hål har du i öronen?
- Fyra.
42. Har du någon piercing?
- I öronen.
43. Har du någon tatuering?
- Nej.
44. Gillar du någon just nu?
- Jag gillar många, men ja inte på det ni menar.

45. Har du provat droger? 
- Nej!
46. Röka eller snusa? 

- Inget.
47. Har du pojkvän/flickvän?
- Nej
48. Vad är ditt mobil nummer?
- Private
49. Vad ska du göra ikväll?
- Det är kväll, och jag sitter here.
50. Har du några syskon?
- Japp, eller ett syskon.

51. Hur mycket pengar har du på din mobil?
- Jag har abonnemang.


Kommentarer
Postat av: MOa

den roligaste du känner - emmapemma ;k

2010-03-29 @ 17:10:36
URL: http://moaemiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0