TJEJKVÄLL.

Jag är såhär (----------------) dålig på att uppdatera. Förlåt.
Men jag känner inget sug längre efter datorn som jag gjorde förut, kanske var det för jag har varit borta från datorn i mer än en vecka. Hoppas suget kommer tillbaka, jag saknar det.
Min kväll har jag spenderat hemma hos Lovisa på tjejkväll, vi tittade på skräckfilm. Jag skrek mest även fast jag blundade och hållde för öronen varje gång den där mördaren mördade någon.
Vi tittade typ på My Bloody Valentine, och den var lite komplicerad om vem fan det var som var mördaren.

Men tack och god natt för nu är jag så jävla trött, fast jag går nog inte och lägger mig nu. Men jag bloggar nog inte mer på denna dag. Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0