ITS A BEAUTIFUL DAAAAAAAAAY





Jag känner mig som en kackelacka, helt bajsig och prrrrrrrrrrrrrrrrrrrblapp. Som om jag sprungit ett maraton lopp. Men idag har jag haft min första picnik, in my garden med Moa, it was very very najs. And the weather is "It's a beeauuuuutiful weather, najs najs najs" om man får citera självaste Bill Kaulitz.
Imorgon har jag muntlig redovisnings inför klassen i engelska och muntligt förhör om juden domen och israeliterna, tack för moi. Föresten så tyckte min matte lärare att jag skulle få extra uppgifter för jag skulle nå högre betyg, jiha.

Kommentarer
Postat av: Jasmin

hahaha dör "känner mig som en kackerlacka"

2010-05-23 @ 11:27:52
URL: http://childhoodlight.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0