en liten liten lista


1.Vilken stad bor du i?
S-holm
2.Vad är sommarens hetaste planer? Hm, vet inte riktigt.
3. Favoritoufit en varm utekväll? Klänning!
4. Filmkväll eller bio? Filmkväll, eller ja både och faktiskt.
5. Någon sommarflört? Nej.
6. Senaste drinken? Nejjjjjjjjj
7. Blir du lätt brun? Japp, don't like it.
8. Härligaste stranden? Fridhem.
9. Ska du på någon festival denna sommar? Nej det ska jag inte.
10. Sommarens favoritdoft? Hm, vet inte. Blommorna doftar gott.
11. Saknar du någon just nu? Ja.
12. Sportar du mycket i sommar? Nej, jag har varit påväg ut och springa ungefär 500000 miljoner gånger men det slutar alltid med "Jag orkar inte", "Blä, mygg!"
13. Sommarens topplåt? Lalalalla, vet inte.
14. Vilken skola börjar du i efter lovet? Bajs Tunbo.
15. Kan du tänka dig att använda stringbikini? Hahah nej det skulle jag inte vilja göra.
16. Har du tältat under sommaren? Ja
17. Är du rädd för småkryp? JA, det äckligaste som finns.
18. Senaste resan? Grekland.
19. Föredrar du pool eller hav? Poolen (där är det fisk-fritt)
20. Eller är du en badkruka? Nej, bara lite. Ifall det är kallt.
21. Vad är det för datum nu? Den 12 juli.
22. Längtar du till skolan? Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0