SVINISOBLONDIE

Idag har jag haft så kul att jag har tagit svinis, gris-sprutan, bacon-sprutan och alla dessa namn för det där jäkla vaccinet. Och ja allt gick som smort.
HAHA nej nu pratar jag som en gammal kärring.
Men allt gick bra tills Daniel slog till mig på armen, och då började det göra så jävla ont att jag kan inte sträcka på armen, ha den uppe i luften eller ta den bakåt.
Och jag kan inte ta av mig min jacka heller så det blir ett problem imorgon när den ska av.
Och jag börjar få frossa, bajs.

Just nu sitter jag och lyssnar på "Blondie - Atomic" och såg just att min dator behöver laddas, trevligt då får jag byta plats.

Och nu fick jag lust att göra någonting med håret, HAHA bara för jag skrev blondie. Men jag vill bleka håret blondt så det ser naturligt blondt ut men ljusare.
Inte sådär fjortisblondt som ser gult ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0