NÄMEN TITTA EN LISTA!

Jag är såååå patetisk.

Jag kan inte skriva ett vettigt inlägg. Jag kan inte poppa popcorn. Jag kan inte göra så att mitt hår är snyggt. Jag kan inte bli bra på bild. Föresten så kan jag inte blir bra i verkligheten heller. Jag kan inte göra designer. Jag kan inte ha bruna ögon. Jag kan inte stoppa in linserna menar jag. Jag kan inte hitta på roliga saker man ska skriva. Jag kan inte ha på mig något annat än jeans tights. Jag kan inte färga håret. Jag kan inte det för att jag är rädd att det ska bli fel och jag ändrar mig och sen får jag alltså damp och vägrar gå ur huset. Jag kan inte stå på huvudet. Jag kan inte rida på en kossa. Jag kan inte fånga en kanin på Gotland. Jag kan inte springa snabbt menar jag med det alltså. Jag kan inte vara barfotta. Jag kan inte ha tröjor med inget linne under. Jag kan inte ha ett linne på mig och sen bara en jacka över.

Okej den där listan gjorde jag för jag har så himla äckligt tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Ida

I feel you, har också astråkigt!

2009-10-29 @ 17:53:19
URL: http://idathewiseone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0