some body to love

Min blogg är väldigt färglös.....men ska få in några färger i headern. Har varit på nora marknaden idag. In handlade några saker, bland annat så jag kan göra egna örhängen och lite smått som jag kan pimpa saker med. Hmmm, sen har jag åkt masken HAHA. Min syrra ville inte åka själv. Har också köpt tunnbröd, alltså sablans maria vad goda tunnbröden är (haha). Ska shoppelishoppa när Moa blivit frisk...rajt Moa? Ska också cutta bort min kära långa lugg. I need some change. Ska också leta efter en jackus och skor och kläder och ringar och hela faddelittanlej tjohejj!!!!! Ska sluta nu, ching!


Kommentarer
Postat av: Moa

JAPP DE SKA VI!:D

2010-08-29 @ 10:56:54
URL: http://moaemiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0