ÅH SÅ MENINGSLÖST

Tyckte det var riktigt uselt att Argentina åkte ut igår, blöööööööö vill dö. MEEEEEEN, spanien vann och då blev jag so happy i could die, okej inte så mycket men nästan. Nu ska bara spanien vinna mot the german boys och sedan är dom i FINAAAAAAAAL. Great.
Mitt internet är mycket segt, och msn vill inte funka. Tänker sätta i min tre mekkafjong i datorn så kommer det gå såååå mycket bättre än björkhagaby internetet (or how i spell it) Bilddagboken verkar ha fått någon skada i alla fall. Visas i konstig verision. Snart ska jag gå ner på stranden tror jag. I alla fall måste jag det, fast igentligen vill jag inte för att jag tycker inte om att ligga på stranden för det är tråkigt like hellus. I alla fall så kom jag hit till gotland klockan 04.00 inatt så jag är rätt så trött. Nu ska jag sluta med detta inlägg även fast det var askul att skriva på den här datorn haha. Okej, BYE.


Föresten så tycker jag min blogg borde få lite färg, ska fixa det snart.

Kommentarer
Postat av: Emilianleila

Excellent site.

2011-03-22 @ 20:30:44
URL: http://emilianleila.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0