Måndag


Nope, it's monday today.

Jag vaknade för en kvart sedan och tänkte att det inte var någon mening med att somna om eftersom jag ändå skulle upp klockan 06.00 och om jag hade somnat om hade jag behövt tvinga mig upp halv åtta. Men nu är jag pigg som en gris (haaaaaaaaaha, har så bra humor på morgonen. like if you get it som det står överallt på fb)
Idag är det första skoldagen på detta år, det blir väll roligt dom första 5 minutrerna att vara där men sedan när tyskan börjar lär den väll bli tråkigt (JUSTE, kom på. Får ju ny lärare, fast vi har säkert Lars ändå, lovar att dom kommer säga "Nej hon passade inte" uppdaterar er om det senare idag. Vi har ju datorer i skolan) Jag är frukstansvärt hungrig, samma hungrig känsla jag har i flygplanet vilket är "Hungrig-men-kan-inte-äta-för-när-jag-tänker-på-mat-mår-jag-illa) fast nu mår jag inte illa när jag tänker på mat. Det är bara i flyget. Okej det där var jävligt dåligt förklarat men klockan är 05.12 så döm inte. Nu ska jag göra någonting annat. Hej då. Ses i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0