EN LISTA.

Okej här kommer en liten försöka-få-tiden-att-gå-snabbare lista.

Smeknamn: Emma och Emmis, boring men true.
Födelsedag: 10 december, på självaste nobeldagen.
Ganska trevligt faktiskt, alla flaggar då xD
Bor: I en bajs håla, det kan misstolkas väldigt....mycket.
Arbete: Skolan -.-'

FAVORIT…

Färg:
Svart & Vit
Plats: Just nu, i min säng!
Men annars så vet jag inte.
Drog: Favorit drog? No idéa.
Fordon: Bil eller tåg.
Film: Absolut ingen aning, för varje gång jag ser en bra film säger jag "ÅH VÄRLDENS BÄSTA FILM" så nej man kan inte fråga mig något sånt.
Djur: Två katter, Tess och Alice i underlandet.
Affär: Jag har mest kläder från Gina men jag gillar inte mina kläder (HAHA, patetiskt)
Men typ... har faktiskt ingen.
Serie: GREYS ANTOMY (HJÄRTAHJÄRTAHJÄRTA)
Fast jag börjar bli lite psykisk störd av den, börjar gråta när alla barn dör och ja lite till.
Café: Jag fikar fan aldrig HAHA.
Skor: Dom är i butiken (patetiskt nr2)

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Varje gång jag går förbi en.
Gnälla: Jämt och ständigt, hehe.
Skrika: Hehhe ganska ofta faktiskt.
Sova: Nej, det är jag bajs dålig på.
Drömma mardrömmar:
Försöka vara annorlunda: Jag är mig själv.
Klä dig i svart: Ja, Det är snyggt och passar till allt.
Hata folk: Så fort jag ogillar något så säger jag ofta att jag hatar det. Men det kanske jag inte gör egentligen.
Lita på folk: Jag har svårt att lita på folk till 100 %

NÄR…

Åt du senast:
För en halvtimme sen kanske.
Läste du en bok senast: För någon da sen i skolan säkert.
Var du på konsert senast: I somras!
Köpte du något senast: Julklappar.
Svor du senast: Nyss säkert.
Sjöng du senast: Nyss
Klagade du senast: Nyss
Är det sommar: När sommarlovet börjar!

VEM…

Saknar du:
Den där frågan hatar jag, för jag vet aldrig vem jag saknar.
Rörde dig sist: Mamma tror jag.
Gjorde dig riktigt glad senast: Komme inte ihåg faktist.
Fick du sms från senast: Felicia.

HAR DU…

För många vänner:
Nej! Jag har dom jag trivs med.
Tvångstankar: Nej.
Någon annan psykisk sjukdom: Nepp!
Färgat håret: Nej till det med.
Brutit några ben: Faktiskt inte.
Några piercings: Jag har ju hål i öronen om det räknas?
Egen dator: Yes.
Gjort bort dig rejält: Händer nog varje dag
Bra självförtroende: Hm.. Nä.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Varit kär: Kanske
Blivit kär i någon på nätet: Nej

HUR….

Går du:
Jag brukar inte kolla på det.
Fördriver du tiden: Sitter vid datorn.
Mycket pengar har du: Mer än 1000 faktiskt, REKORD (HAHA)
Tjänar du pengar: Nä, jag är slö och går faktiskt bara i sjuan, såå why skulle jag göra det?
Ofta diskar du: Aldrig!
Ofta städar du: Hm, en gång i veckan kanske? Eller när det behövs
Ofta träffar du din familj: Varje dag, om jag inte åker någon stanns förståss.
Mycket äter du: Ingen aning.

ÄR DU..

Förstående:
Ja det tycker jag iallafall.
Öppensinnad: Va?
Arrogant: VA? HAHAH, jag är inte den med stort ordförråd.
Osäker: Nej!
Blyg: Ibland när jag träffar helt nya personer
Smart: Klart jag är, klassens snille.
Pratglad: Ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0