ÖRONPROBLEM M-MH

Mitt öra borde få ett pris av att vara det mest oacceptabelt irriterande öra i detta levande universum.
Om nu hela universum lever.

Och sen borde mina jävlans irriterande bihålor stängts igen för den här veckan. (och jag hoppas verkligen att jag har fel!!!!!!!!) Det enda positiva idag var att jag inte hade öroninflammation och att jag fick Julklappar av mina kära vänner, makeup, solbrillor, någonting som jag tappade bort namnet på, presentkort och en kopp som det stod "I love my computer" på (HAHAHAH <3), som var fylld med lakrits.

Nu ska jag göra någonting.

Adios!

Kommentarer
Postat av: Malin

PUSS, jag visste inte att du hade blogg. fislisa :O <333

2009-12-22 @ 20:29:28
Postat av: Felle

Hahaha stackars dig, vilket elakt öra du har :S HAHAH sorry att jag skrattar, najs blogg btw :D<3

2009-12-22 @ 21:20:10
Postat av: Anonym

Hahaha stackars dig, vilket elakt öra du har :S HAHAH sorry att jag skrattar, najs blogg btw :D<3

2009-12-22 @ 21:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0