ärtanpåprinsessan.

Nu sitter jag och lyssnar på Lykke Li - Pissibility sammtidigt som jag deppar för Mariett åkte ut.
Ja jag vet att alla kommer tycka att jag är helt knäpp i skallen, men seriöst Erik.
Vad är det för himla speciellt med han?
Okej han är skit bra, men liksom inte så jädra bra att hela jävla malmö ställer sig upp och skriker.
Fast det här var nog Idols bästa fyro eller kvaretet som det heter, så vem fan hade åkt ut?
Om JAG hade fått bestämma hade det varit Erik med lite tvekande på köpet.
Okej nu lät det som rena rama hatet mot Erik men så ligger det icke till.
Jag tycker själv att Tove ska vinna, jo men hon ustrålar lite ondska på något sätt, men hon har utstrålning, attityd, och är så jävla cool.
Mariett är fantastisk och Calle kan man inte låta bli att tycka om.

Så idag fick det bli ett Idol inlägg, har absolut nothing annat att blogga om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0