DREAM BROTHER, MY KILLER, MY LOVER.

Jag tror jag ska gå och sova snart.
Tittade nyss på House och det var lite för komplicerat för min hjärna, först så var hennes föräldrar döda och hon hetter Sofia Valzert och var förmyndig eller nått sånt sen helt plötsligt ändrade hon sig och sa att hennes pappa våldtog henne och jag kan också nämna att hon då hette Sofia Valzert och sen så ändrade hon sig igen och sa till House att hon hade mördat hennes lillebror.
Jag har för lite hjärnceller.

Men nog med det, min tand är lös.
Den sitter helt hejsanhoppsan lös på alla ställen utan i vänster hörn, där sitter den som en ko.
Och jag orkar inte förklara vad jag menar med det.

Och vädret, fyfan säger jag bara.
Usch.
Och sen kan jag klaga lite mer också, min klass är förfärlig, no offens mot dom bra.
HAHA, där kände jag mig dum, inte för någon i min klass läser min blogg, dom läser bara kenza och kissiekattens bloggar.
Jag vill byta klass, alltså tänk att bli nöjd, livet skulle vara så mycket bättre då + om man bodde nära Donken, vad nu de kom ifrån.

Och nu kände jag att det blev lite långt.
Och det fick bli en Placebo rubrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0