En Lista.

10 frågor om dig själv:

1. Fullständiga namn? Mitt efternamn är för fult men annars, Emma Lousie
2. Sminkar du dig? Oftast, men jag klarar mig utan det.
3. Vad har du på dig just nu? Svarta strumbyxor, en svart lång tunikaaktig sak med långa ärmar som är uppdragna, underkläder och ett vitt linne.
4. Vilken årstid är bäst? Sommar.
5. Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? När jag vaknar och det inte är söndag.
6. Vad tycker du mest om hos dig? Utséendet? Öhm, håret ibland, Personligheten? Att jag inte är lika torr som min matte lärare HAHA.
7. Vad är du bra på? Att skratta.
8. Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj.
9. Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Själv.
10. Vilket är ditt största misstag? Största Misstag? Om jag har sårat någon.

9 frågor om din familj

1. Vem står dig närmast?
Alla på sitt sätt.
2. Vem är farligast i din familj? HAHA, jag. Eller min syster.
3. Vem ser roligast ut i din familj? Pappa.
4. Vem är coolast? Jag?!
5. Har ni några djur? Alice i underlandet och Tessssie.
6. Vem har du mest gemensamt med? Pappa tror jag faktiskt, eller Mamma likadant humör.
7. Vem står för underhållningen? Öhh, I've had noo idéa
8. Vem bråkar du oftast med? Ingen aning.
9. Bor dina föräldrar ihop? Japp,



11 frågor om idag:

1. Vad har du gjort idag?
Vaknat, klätt på mig, tittat på svampbob (HAHA), städat och nu sitter jag här.
4. Har du gjort något bra idag? Städat.
5. Haft på dig? Det sa jag där uppe nyss.
6. Vad ska du göra nu? Äta och få försöka få in att man inte kan fånga pilen i datorn i kattens hjärna.
7. Haft smink? Nepp, men snart
8. Vad har du ätit idag? Frukost.
9. Har du duschat idag? NEPP, eller jo typ kvart över tolv igår, så ja :D
10. Är du trött nu? Faktiskt inte.
11. Vad lyssnar på på just nu? Hon som har samma namn som varulven i twilight och som vars efternamn låter som man viftar på svansen, men nu bytte visst spotify till Lykke Li - Possibility.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0