Jul,Jul, stråååålande jul.

Oups jag hade visst inte bloggat på länge, men jag kan faktiskt skylla ifrån mig.

1. Jag har haft femtioelva prov denna vecka. (OJ KOM PÅ ATT JAG HAR ENGELSKA LÄXA TILLS IMORGON)
2.
Blogg.se är en trög sida, och jag fick inge tålamod av gud.
3. Jag visste inte vad jag skulle blogga om.

Den sista var bara för att det skulle vara tre punkter, men ja.
Jag har bestämmt mig att jag ska klippa lugg, på fredag blir det nog isåfall.
Jag är väll lite sådär skeptiskt eller vad det heter för jag har väll haft samma frisyr sen jag gick i tvåan, nej men några större förändringar är det väll inte. Jag får väll tänka att håret växter väll ut någon gång.
Och nu glömde jag totalt bort allting jag skulle blogga om, seriöst det bara försvann sådär vipps så var det borta, fast jag är blond ju, det kanske kom en vindpust
(HA-HA vad rolig du är Emma)
Och idag har jag haft kemi prov det var oändligt roligt, eller inte.
Fast för en gång skull kunde jag det
(wait a minute? ska "För en gång skull" inte sitta ihop :hmm:? det känns så xD)
Men imorgon ska jag till tandläkarn oj så kul?
Nej men jag ska faktiskt inte det, jag skulle men Pappa ringde och avbokade för att en viss Emma sa att hon slutade tjugo över tre och inte tio i tre, så hon skulle inte hinna till tandläkarn :roll:
för jag ska till tandläkarn halv fyra (yepp, intresseklubben antecknar)

Men nu ska jag sluta, måste plugga. (eller rättare sagt gå över till thf)

OCH ÄRLIGT TALAT, kan det inte börja snöa snart?
DET ÄR SÅ HIMLA FULT UTE, det finns inte en enda lövjävel på träden och hela världen är ful på hösten, fan vad tragiskt.
Jag vill ha juul.

Men nu ska jag sluta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0