MEN URRGHHH

Okej, God Morgon.

Jag står inte ut att på här i bajsholm, uuuuuuugh det är så bajsigt och dött och fult här.
Seriöst om man går en promenad ser man högst 5 personer och alla känner man, och sen har man ingen stad heller utan man måste åka hela 3 mil för att komma till ett shopping ställe, som suger mot Sthlms shopping, även om det är Sveriges fjärde största stad.
Och det finns ingen matbutik i bajsholm utan då måste man åka bil 3 km för om man går dör man när man kommer fram.

Okej jag ville bara få ut mig det där.
Jag ska ta och bli känd som Kenza och Kissiekatten och sen ska jag bli svinrik och flytta till en egen lägenhet i Sthlm, jag har iallafall en bra början, typ 13 unika besökare xD

Men nu ska jag ta och äta frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0