NEW MOON!

GodMittIMellanDag.

Idag var jag i skoolan, fick reda på att jag skulle ha kemi prov om en vecka, så ja.
Det är ju inte precis lite jag måste plugga.

Sen så är jag också så dum nog att jag gav mig när mina kompisar tjatade på mig att vi skulle gå på New Moon på lördagen och inte på fredagen, JAG VILL JU GÅ PÅ PREMIÄREN!
Men nej, ickesanicke då fick jag alltså gå själv om jag velat gått då, vilket jag fortfarande vill men blev övertalad.
Tja säger som Jacob, "Livet suger, sedan dör man." HAHA nej då, tur att jag iallafall får se den,
HÖHÖ JAG LÄNGTAR, ja jag är en twilight nörd som minst här läst böckerna femtioelva gånger.

Men ikväll är det iallafall Greys Anatomi.

Och sen kom vi till den svåra slut punkten som jag alltid övertalas av mig själv att ha med, så däför blir det två korta och tråkiga ord idag med.

Hej då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0