VET NI VA DET BÄSTA ÄR?... DUNK DUNK.. LEKSAKER FRÅN BR!

Nej, nu är jag sur.
VARFÖR SKA VÄRLDEN VARA ORÄTTVIS FÖR?
Jag vill ha precis alla kläder jag ser (förutom dom fula då)
och ja, det är inte så lätt att få det, och då blir jag ful.
HAHAH då blir jag ful, haha sur skulle det stå men ful också för den delen.


Och jag har fortfarande inte gått på toa.

Men iaf, jag och lillasyrran tittade på Alvin och Gänget idag.
Och Teodor den lilla söta bara "Nej men hörrni, VÄNTA! Jag är fortfarande lite knubbig"
HAHAHHAHA, jag skrattade ihjäl mig.
Och där fick ni reda på min dåliga humor.

Och vet ni vad jag har för något på hjärnan denna lilla sång.
"VET NI VAD DET BÄSTA ÄR?.. DUNK DUNK.. LEKSAKER FRÅN BR!"


Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0