HEJ OCH HÅ NÄMEN TITTA HIMLEN DEN ÄR BLÅ!

Jag tror jag börjar få agatiska problem, inte för jag vet vad det betyder men någonting måste det betyda.
Jag kan inte göra en enda liten design jävel, det går inte, jag måste anlita någon proffs känner jag.
Fast jag ska försöka en gång till och om det inte går då så springer jag till ett random ställe och börjar skrika.


Och idag släpptes biljetterna till TH konserten, jag.har.två.biljetter.till.konserten.
Det går inte riktigt in i mitt huvud, och jag har inte till Stockholm utan till Barcelona, jag är *bonk i datorn* inte hemma när dom är i Sverige, åh jag tycker synd om mig själv.
Så imorse steg jag upp klockan halv sju och satt mig vid datorn, duktig flicka.
Och så beställde jag två biljetter till Spanien, Barcelona, Paulau St Jordi, och sen när Mamma skulle hämta ut dom hade jag råkat beställa biljetter till Globen istället, då fick jag lust att hälla smält slime på den gumman jag hade pratat med. Fast sen hittade Mamma två biljetter till konserten i Barcelona och då blev jag så glad att jag började dansa till Hannah Montana.

Moget.

Fast tja, Jag är överlycklig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0