OTROLIGT ONÖDIGT

Okej jag måste börja blogga igen känner jag.

Okej, we start with........någonting.

Igår gjorde jag faktiskt ingenting vettigt, eller vi skulle göra någonting vettigt men det sket sig.
Så först rusade jag och Jossan ner till stranden och skulle hämta lotter till VÄLGÖRENHET men nix pix det fanns inga, dom är slut. Så vi bestämmde oss för att göra egna, men det fick vi icke och helt plötsligt hade vi glömt bort Hanna så vi for till Hanna som stog och väntade vid skolan och sen gick vi och köpte munkar på Royal Lanta och fisglass, seriously den smakade verkligen fis. Men i alla fall sen till 7 eleven, där vi var inne ungefär 6 gånger tills vi satt oss på trotoar kanten, och sen såg vi Itti så vi gick in på 7 eleven igen och köpte tuggummi.
ROLIG DAG? SOM FAN, eller alltså den var roligare än vad jag kan formulera fram den på datorn, men hej då.
Om en och en halv timme ska jag chatta med Moa.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en tävling på bloggen där du kan vinna smink. Var gärna med=)



http://www.lovemercury.se/2010/february/tavling-vinn-smink-fran-elf.html

2010-02-15 @ 13:16:04
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0