INTE GUMMI, VANLIGT TYG

Jag vill ha den. NU.
Jag vet att alla kommer tanka sahar "Shit ska hon verkligen satta pa sig den dar, den ser ut som en gummi drakt" MEN DET AR FEL FEL FEL, den ser inte ut som gummi i verkligheten.
For, jag hittade den pa en blogg, som lankade att hon hade kopt den HAR, pa nelly.com och den var inte gummi aktig hos henne.
Men nu till fragan, ska jag ha svart eller ljus ljus rosa?
http://nelly.com/productInfo.asp?qNavigation=categories&qNavigationClass=&qNavigationGroup=&qClass=&qGroup=&qProductId=479170&qProductColorId=14&language_id=1&gender=1
Och jag har glomt bort hur man gjorde sadar, KLICKA HAR och sen om man klickar pa det kommer sidan, hehe.
Men jag ska bara fa Mamma att inte ja....tycka illa om den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0