POO IN YOUR MOUTH OR IN YOUR SHITHOLE

Halloj (Den fulaste hälsningsfrasen ever, tänker på Ove Sundberg i Solsidan när jag säger det, i don't know why?)
Det regnar, eller nej det regnar inte men det ser ut som att börja regna vilken sekund som helst. Det känns som det är söndag....men det är det inte. Vill in till Visby. Men bussen går om 12 min annars måste jag vänta till 14.40 bussen. Hm, jag lät dyster, MEN DET ÄR JAG ICKE ska ni veta. Har bara lite ont i nacken annars är det tummen upp. YEJEYEJE, hms. Jag har tråkigt, ska ringa Stina tror jag. SEEEEEEYA


(HAHAHA, rubriken är tillägnad till Hulda, hittade våran inspelning med den där iphone saken"

Kommentarer
Postat av: Hulda

Hahahahaha ja den skrattar man fortfarande åt

2010-07-31 @ 00:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0