EXPLOSION

HALLODER, det var längesen jag uppdaterade så det får bli ett sådant här "HELLO" inlägg, idag har det uppstått en explosion. Min locktång är död.
Jo det var såhär att Stina hållde på med en bit av håret i 5 min att locka det alltså, det gick sådär eftersom hon sedan märkte att den inte var varm, så då undrade vi va det var med den, och då fick vi se att sladden lossnat från själva locktången och då drog jag ut den här slatten och då när den nuddade själva metallen på locktången så exploderade det, sådär bara "POFFF" och sen blev det en stor låga och locktången svart, och jag och Stina började skrika, och sedan sprang jag till spegeln och tittade om håret satt kvar på huvudet, vilket det gjorde. TUR!

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAH,alltid du emma! ;D

då får väl låna min sen då ;)

JAG HAR SPORTLOOOV :DDD

LALALA

AHHAHA VET DU JAG HÖLL PÅ ATT KISSA PÅ MIG IDAG!

JAG SATT I BILEN NÄR DOM PRATADE OM OS OCH HAN SOM INTERVJUA ELLER VARE HETER HAN BA

- JA DU HAR JU TAGIT TVÅ OS-GULD.

KILLEN - HAHAHAHAHA,JA.



OCH BÅDE JAG OCH KILLEN TYCKTE HAN SA OSKULD

HAHAHAHHAHAHAHA JAG HÖLL PÅ ATT DÖÖ!!

HAHAH XD SÄG OS-GULD SNABBT SÅ FATTARU! :D

2010-03-02 @ 20:27:25
URL: http://supreeme.blogg.se/
Postat av: Felllle som saknar dig!

Vem är stina?(:

2010-03-02 @ 22:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0