YEAH, IM THINKING.

JAG SÄGER BARA EN SAK, DET VAR INGEN SOM MÖRDADE EN SPINDEL I FÖRGÅR, FÖR VÄDRET IGRÅ VAR AH-ZUM. Jag gick med på att åka extreme och insane, hms ja. Eller tvingad kanske man ska säga, det gick faktiskt bra. Jag tittade ungefär i 3 sekunder av insanes 75 sekunders åktid. Och jetline var lika kul som vanligt. Nog med det. Nu ska ni få veta hur mycket jag stör mig på små omogna idiot ungar som höjer på ena ögonbrynet eller hånskrattar, jo liksom jag skulle vilja nypa tag i deras sjuttiofemlagers foundation prydade ansikte och snurra runt dom tills dom bara.......skiter fullständigt i alla och vad fan man gör.    Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAH emma!

vem och vad har gjort något nu?

förresten jag hjälper dig gärna med den där vridningen.

2010-05-17 @ 11:04:40
URL: http://moaemiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0