Remember me


Nu ska jag sussa sött, eller nu ska jag ta min skönhetssömn men det låter aldelles för......clashigt (fråga mig inte vad för ord som dyker upp, jag andvänder ord utan att veta vad dom betyder) för min del (haha säger vi) Första dagen på höstlovet har gått och den var förjävla tråkigt, stackars mig. Nej men nu kallar min säng på mig, han gråter snart. Imorgon blir det Moa toa, hon ska sussa sött här oder ja ta sin skönhetssömn i mitt rum, en ära HAHAH wtf babblar jag om. Puss på rumpan. God Natt.

Föresten tittade jag nyss på Remember me och kan inte låta bli att fälla en tåre (tåre?) , tycker synd om varenda kotte i filmen (JA till och med pappan, i slutet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0