hurra hurra


Detta var den enda bilden jag hittade på denna dator, tror hon är åtta på denna.

Hej alla gröna sköna, åh nej vad tråkigt det känns med att börja med "Idag" men vad ska man annars börja med? Idag var jag i alla fall i Estockholmoooo, på Gröna Lund. När vi var påväg dit så hade dom stängt av vägen vi skulle åka på p.g.a attentat mot Libyska ambassadaden så vi fick åka en annan väg och virrade bort oss totalt, men vi hittade som tur ändå. Det var p to the roppat på Grönan. Hmmmm, vad jag har mer gjort? Jo jag har sovit på golvet. Kunde inte riktigt sova inatt, så jag tänkte att ifall jag la mig på golvet så kanske det skulle bli bättre. Men nej.
Får inte glömma att säga grattis till min kära syster som fyller 10 år idag.
Grattis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0