this night is sparkling, don't you let it go

Klockan är 05.07 och jag har redan varit vaken i 1 timme och 27 minuter. Jag vaknade 03.40 och kunde inte andas för jag är så förkyld. Så då gick jag upp och skulle snyta mig men på en gång när jag lägger mig ner kommer det tillbaka så jag satt mig vid datorn och har suttit här sen dess.

Jag har tittat på HA, Greys (JA DET ÄR GREY'S IDAG, sista avsnittet :(:( buhu. Mitt liv går under idag. O.C tog slut i torsdags, Anubis i fredags och Grey's idag. Tur att det finns boxar) och hostat, jätte kul.

Föresten så är det jätte varmt, fast jag har termo tights på mig så det är nog därför. Jag ska till skolan om 2 timmar, 32 minuter och 6 sekunder just nu.

SHISUS AMALIA DET ÄR 1 JUNI IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan inte ha långkallingar på mig längre :( För det är sjukt att ha långkallingar i juni. Maj okej men juni, nej.

Okej ska sluta skriva nu, det kommer bara bli ännu mer oseriösare om jag fortsätter skriva.

Föresten kan jag tillägga att jag åker till Gotland imorgon, tjiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0